banner

Omniva suunab juulist kõik pakid automaati, eraklientide andmebaas valmib jõuluks

Omniva eraklientide andmebaas, mis võimaldab pakisaatmisel kliendi soove arvesse võtta, valmib jõuludeks, ent juba juulist hakkab ettevõte suunama kõiki pakke vaikimisi pakiautomaatidesse. Mobiiliäppi, mille abil oma oodatav pakk juba ennetavalt soovitud kättesaamiskohta suunata, peab siiski veel umbes aasta aega ootama.

Praegu ei ole Omniva kliendil mingit sõnaõigust selle üle, kuhu ettevõte talle saadetud paki suunab. Nii et kui klient on saanud paberlipiku minna oma pakile järele postkontorisse, mis oma asukoha või lahtiolekuaegade tõttu inimesele ei sobi, jääb tal üle võimalus seda pakki ümber suunata. Ent infotelefonilt selgub, et pakiautomaati ümbersuunamine on tasuline teenus. Seevastu teise postkontorisse ümbersuunamine on tasuta! Aega ja ressurssi võtavad mõlemad küllap ühe palju.

“Pakiautomaati on peetud mugavusteenuseks,” põhjendas hinnaerinevust Omniva pressiesindaja Mattias Kaiv.

Lisaks sellele, et paki ümbersuunamine Tallinna-suuruses linnas võtab jälle mitu päeva aega, peab klient leppima ka uue paberlipikul saadetava teatisega, enne kui oma pakile sobivasse kohta järele saab minna, sest jällegi: e-kirja või SMS-i saatmine paki saabumise kohta on tasuline teenus, ent paberlipikul, mille postiljon peab füüsiliselt postkasti kohale tooma ja mis võtab jälle aega ja ka loodusressurssi, on pakiteatise saatmine jätkuvalt tasuta.

Loe edasi: ERR

 

Kommentaarid

kommentaari

Tags Related
You may also like